AWESOME Trend 2013 :)

assalamualaikum ^_^ . harini hari yang terakhir iaitu bertarikh 31.12.2012 *sedih dan seronok* .kan ? knangan pada 2012 dan trends 2012 tidak akn ketinggalan dan akan berjalan seiring dengan tahun 2013 . kan ?? tapi ,, sebelum tu , saya hendak bercerita mengenai trend pada thun 2013 yang bakal menjelma esok ! wow :) it's awesome rite ?? so , jom kite TUTUP BUKU LAMA DAN BUKA BUKU BARU #_#.ok . pilihan warna pada tahun 2013 yang bakal menghangatkan hari kita-2 semua adalah warna (RICH  HIJAU ZAMRUD COLOUR) isn't it ??kan ?? hihi . seriously banyak gila trend utk 2013 but jangan risau . warna yang HAPPY like ORANGE , PINK or sumthing that look very awesome still menjadi trend yang diminati oleh masyarakat but kite mesti pndai match dengan AGE kite . For example :

Orang yang BERUMUR mestilah sesuai pakai baju yang warna gelap but still boleh kekalkan warna light macam diMATCHkan dengan accessory yang warna terang with dark DRESS *MAYBE*

so , maybe ade a few of u olls yang tak dapat tgkp lg about the new trend colours. u olls boleh rujok dkt bawah coz saya takkan tgglkan korang dengan ilmu yang kosong . inshaaAllah :) . soooo , JOM SCROLL :)

ini salah satu rujukan untuk warna favourite 2013 .MASYAALLAH . cantik bukan ?

 this what i called hijau zamrud . it looks elegant and suits to all rite ?

Trend Shoes and saya mmg gila-2 nak bnda ni :) .cantik and SUPERCOOL *_*

 For all guy .jangan ingat korang tak ade trend . korang nmpak smart with this suit ^_^ .AWESOME :)

Korang boleh pilih mana satu plihan korang :) .pick one dear :)

Maybe a few nak decorate rumah with your own trendy style but still kekalkan rich coour :) sooo..this is for u *_*

    subhanallah :) . try it now !

 seriously PRETTY AWESOME :)




saya rasa itu sahaja .
ok lah SELAMAT MENCUBA :)
Assalamualaikum :)

Comments

Popular Posts