" F l o w e r "

flaw

Hi babe, have fun here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Memories }
Friday, 7 December 2012 | 06:34 | 0Comment

assalamualaikum . semoga Allah mmberkati diri saya dan kamu2 smua pada hari ni . entri saya pada kali ini akan mmbawa kamu2 smmua ke dalam dunia kelas saya . ok . ONE BY ONE :) .saya amat3 menyayangi kelas saya . kitorang terdiri daripada 22 orang plajar yang vogue and awesome and so on ( yang positive) . nk thu tk organisasi kelas kitorang ?? 

Presiden : mohd naufal hidayat 
v.president : noor haneem (me)
setiausaha : nurera syahirah 
Bendahari : yushani syafrina

ni la kelas 4 brilliant and 5 brilliant :) . seriuslyy sangat3 gempak ade dalam kelas yang happening gila lopp . and always together dalam ape bnda skali pon ( dalam bnda baik sahaja ) . kitorang ni saling mnyokong antra satu sama lain utk trus bjaya :)...dan yang pling penting . kitorang ni tk HIPOKRIT :) ..sayang sangt3 dengan kelas ni . THEY were toooooooo meaningful to me <3 . mmmmuuuaaahhhh33 *blushing+malu* . ni ahli kelas kitorang :)

HANDSOME brilliant man for GORRGEOUS woman :)
adib . fikri .nazirul . amin . naufal . hafiz . aiman . din . khairul azam . khalil . ameer . hilfa
SMART brilliant woman for RICH man :)
haneem . faezah . ina . alia . wanie . ain . adie . faezah(cn) . ashiah . era 


korang mesti nk tgok kami2 smua kn ?? jom survey ::


aku . faezah . ashiah

alia . wanie . ina

kami GENG cafe

alia . me

ina . adie

faezah . adie

me . alia
ina . wanie . alia . me
GUY's

GUY's

GUY's

ashiah . faezah

ni la kitorang . sehati sejiwa . and insyaAllah kitorang akan jaya DUNIA dan AKHIRAT . amin :)
k la . mrepek ni . assalamualaikum :)