My Ambition ^_^

assalamualaikum . entri kalini berwawasan skit ,haha. ok . now saya nak cakap pasal ambition saya . saya ni bukanlah seseorang yang bercita besar utk menjadi billionaire ataw pon orang utara kata MILLIANA :) . sorry klau sy tak betul bcakap . hihi . salah satu cita-2 terbesar saya adalah saya ingin menjadik seorang anak yang disenangi dan mampu membahagiakan ibu bapa :) .itu lah cita2 umum saya :) . klau bnda yang khusus ni saya ada dua cita2 . dengan tujuan yang sama iaitu demi ibu bapa seiring dengan minat sya dalam bidang yang bakal saya pilih ketika saya di Universiti nnt ^_^ . in shaa Allah :)ok..nk thu ke my ambition yang tak seberapa tu ?? hihi . ok . checi out :)



bole korang teka ? kite kasik kasih sayang as a gift . hihih . just joking :)
mesti korang ingat yang kite ni nak jadik architect ^_^.kan ?? but u're totally wrong .HAHA ..ok .serious time . actually i wanna be ID(Interior Designer). ,mmg kite minat gila nak jadik ID sbb kite suke landscape yang HIDUP or same meaning with nampk fresh *my Hentam Term* .lagipon . if my mum nak buad hotel or ape2 bisnes or na decorate rumah baru , mama and abh tak pyh susah-2 nak pggl ID luar yang harganya seriously mahal :) sooo.bile saya dah bkerja . diorang bole call sy to decorate their home :). huhu i really love to decorate especially my home :) . i pray to allah and i hope Allah will give the most simplest way to reach my ambition *_* . AMIN


dalam pemikiran korang . ape ye yang korang pk about my secnda ambition ni .hihi . mesti doctor :) kan???sory . awak salah . actually i wanna a pharmacist .seriously sy minat jugak dengan pharmacist  but i more to ID :) itulah saya yang tk tetap vision .hahaha :) tp takpe . kebaikan bila jadik pharmacist are sy dapt tolong orang lain dalam kesusahan . and sy bole bagi ubat kepada orang tua dengan lebih murah atau percuma . keluarga pon bole menikmati kadar yang istimewa di farmasi saya . inshaaAllah :) .Doakan la sy . ini lah impian murni saya :)



Same-2 kita doakan agar seluruh cita-2 kita ni Allah akan permudahkan :) ok ???
sory mengambil masa anda yee :) take care Assalamualaikum :)

Comments

Popular Posts