saya amat menyayangi budak-2

assalamualaikum .entri kalini saya amat la SUKEEE sbb sy amat-2 meminati knak-2 .actually sy ni minat gile sbb budak3 ni mrupakan salah satu inspirasi kpd saya untuk trus ceria menghadapi khidupan . knapa yee ??

sebab apa saya minat BUDAK-2 ??


  • sebab saya pon budak-2 jugk(perasan je .)
  • jadik budak-2 tak pyh pkir ape2 .
  • semua orang suke budak-2
  • budak3 ni happy je
  • klau ade masalah pon buad dunno je
  • mereka sangat comel
  • mereka ini comot


saya rase cukop kot kan alasan sy ni ?? sbb tu sy amat sukekan budak3 . tmbah3 budak3 mata biru . oh yess ! SUBHANALLAH.mereka sangat kiut .tetapi saya bersyukur bila saya jadik seorang yang sudah mmpu berfikir sekarang . SYUKUR KEPADAMU YA ALLAH ! kalau kite jdik budak2 myb kitaa ni akan ikut je ape orang cakap ..jadik mcm KERBAU DICUCUK HIDUNG . kn ?? tp tk ape . budak-2 ni mmbuatkan sy amat2 CELIK MATA mengenai kebesaran ALLAH . check it out !




comel kan ?? dan apabila besar lagi bagus bilaa jadik seperti ini :)





btol tak ?? ok lah . 
JOM BRUBAH KE ARAH YANG TERBAIK !

Comments

Popular Posts