Selamat Tinggal 2012 :(

assalamualaikum :( . harini adalah jumaat terakhir dalam tahun 2012 . humm .sedih kan ?? banyakperkara yang berlaku dalam hidup kite semua dalam tahun ni yang mungkin takkan kite lupekan dan yang kite nak lupakan ...kan ?? seriously rasa sedih gilaa sbb rasa syg pada 2012 ni .hahaha . gedik kan ?? HAHA . ok .STOP! jom kiteimbas kembali ape yang dah berlaku dalam hidup kite sepnjang 2012 ni .ade yang baik . ade yang buruk ..kan ?? kadang2 rase mcm mnyesal sbb banyak perkara yang kita leka disebabkan oleh kesenangan dunia .


Ya Allah ! kau berilah aku keberkatan didlam pengakhiran tahun ini . kau berkatilah diri aku dan keluargaku serta seluruh muslimin dan muslimat agar kami mendapat keberkatan di sepanjang perbuatan kami pada tahun 2012 dan kurniakanlah kesenangan di dalam dunia dan akhirat kepada kami dalam seluruh hidup kami untuk pembukaan lembaran pada tahun hadapan . Amin :)

kalau sekarang ni kita nak ingat perkara yang pernah berlaku ,, mungkin ade sesetengah tu ade yang bukak diari kan ?? hihih. same la kite . *seppp* . hihi . saya sayang gila dengan 2012 , sebab time ni la kami satu kelas sangat2 rapat dan saya dapat mengenali rmai org di dunia ni .:) .dan mungkin bagi sesetengah pihak . ade yang akan listkan harapan dan kejayaan yang bakal dilakukan pada thun 2013 kan ?? bagusla sbb kite akan nampk dgn lbh jlas mengenai matlamat kiteetu ^_^


mungkin macam ni kan ?? hihih panjangnye list dia . kite pon kne ade list dan kite kena la ade effortyang banyak supaya semua list tu boleh buat *_* . insyaAllah :) kan ?? harp2 Allah permudahkan segala urusan kite :)


#Selamat Datang 2013 #
*bye-2 2012*

Comments

Popular Posts