Si blogger Era Ibrahim :)


Assalamualaikum u olls .wahhh .harini korang-2 smua nihh nmpk ohsemm banget lah .seriously terpegun *cewahhh* .hihi . seriously harini super duper boring eventhough kt rumah ni ade mcm3 dah , just saya ni je yg tk pndai guna ,HAHA *gelak evil* .ok .back to the tajuk given u olls semuaa mesti nak thu siapakah diaa si ERA IBRAHIM ni kan ?? sebelum kita ni FLY AWAY tooo high . i tell u what ?? eraa is my super duper best friend :)) well she was too awesome in writing a blog . hahah . ok lah .. saya nak describee eraa ni . jom kitaa ke bawahhh yee :)


ERA IBRAHIM 
  • nama diberi Nur Era Syahirah bt Ibrahim
  • era ni super duper cute *serious tak bohong*
  • baik hati gilaa
  • very friendlyy
  • era ni sukaa sangat tgkp gmbar dan hasil dia sungguh ohsemm
  • pandai edit gmbar :)
  • era sukaa layan lagu jiwang . hihi :) *dalam fon banyak lagu jiwang*
  • eraa ni classmate saya *kami suka crita baik psl orang*
  • era duduk blakang saya :) 
  • era ni dulu putri mrsm Langkawi dan ditransfer ke MRSM beseri :) 
  • eraa suka menyayi .hahah :)
  • era ni lahir 19 Januari 1995 *balut hadiah buatmu *:)
  • era ni dduk kt LANGKAWI ^_^
  • saya suka mintak UBAT TITTIT :) kt eraa
  • kami kelas 5 brilliant :)
  • kamii ni GENG CAFE dan Makan AYAM :)
  • eraa pon minat aiman hakim ridza :)
REASON Y I LOVE TO BE FRIEND WITH HER
sory la eraaa ! saya tak ade reason yang kukuh knapa saya sukaa kwn ngn awk .tp saya nk bgthu yang saya sayang awak as my friends sampai bila-2 *sampai saya bongkok dan tak leh jalan* .hihi .eraa ni tak mcm orang lain .era ni tk sukaa busybody pasal orang lain .era ni sensitiff sangat dan kami harap kami bole jaga hati era baik-2 :) 


Korang semua mesti teringin nak knal dengan ERA IBRAHIM kan ?? tapii janji ngn kitaa yang korang takkn sakitkan hati eraa ni :) . ^_^ .janji taw ?? klau kitaa thu korang ni suka sakitkan hati era ,, jgn harap laahh korang ni kite nak maapkan *ceeewaah * .hihi . ok .klau nak add diaa kt fb .klik kt bawah ni :)

*Try to be nice with her yaa*

*she's pretty*

#blog bebbie ni ohsemmm :)

soo here some of her photo's yer :)

*she is pretty rite ??*
i really love her :)
my pretty friends :))

#GORGEOUS smile :)



tu je lhaa kot pasal eraa ni :) kami ni tak reti sangat .hihi .ok lar eraa sayang . love it bby :) 
TC u ollss yang ohsem dan comelless .ihi
ASSALAMUALAIKUM :)

Comments

Popular Posts