Doakan Saya

Assalamualaikum and a very good day to all of my readers :)
btw harini mcm tk thu nak buad ape and tak lah ada mood sgt
:(
humm sbb apa ye ?
sbb mungkin sekarang ni tgh pening kepala sbb nak pikir nak msuk U mana kot
doakan saya tau sbb keputusan UPU
akan keluar pada 17 Mei ni . in shaa Allah
doakan saya dapat tawaran 
ASASI UNDANG-UNDANG di Uitm


in shaa Allah saya akan bukak firm sendiri
tp di sebalik semua tu , saya dah buad pembayaran semua bnda untuk ke Unikl.
di mana saya mendapat tawaran di unikl Mestech kajang
untuk course
Medical Science Technology in Environmental Health Science

ini adalah di bawah program IPMA
iaitu pelajar cemerlang . in shaa Allah jika
keputusan peperiksaan semester saya terbaik
saya akan dihantar ke UK mungkin :)
Aamiin . doakan saya ye ?
saya ni bukan lah jenis yang terlalu memilih , tp seboleh-bolehnya
biarlah course yang saya pergi itu sesuatu yang
mendatangkan kesenangan kepada saya , keluarga, agama dan bangsa serta dunia :)
ok lah , saya banyak merepek lah malam ni :)
Assalamualaikum 
May Allah bless Your Day <3

from : noor haneem and my family :)


Comments

Popular Posts