Maafkan aku

Assalamualaiku w.b.t
jom3 kita breakfast dengan maggi hotcup !

*sobbs*
sedihnya hahaa :0 ,tp alhamdulillah
sbb masih diberi nikmat utk makan :)
soo , nak based on tajuk entry kalini mcm pendek je , tk nk buad
panjang2 <3
sooo . jom kita mula :)



to all yang membaca ni , 
maafkan aku kalau aku ada buad korang sakit hati :(
terasa hati dan etc .
aku tk bmaksud mcm tu :)
aku tk rti marah , tp aku juga tk mmpu mnahan sabar utk satu tempoh yang lama :)
aku hanyalah manusia biasa
yang mungkin akan brubah . sbb sifat yang ada
dalam diri aku slalunya tak tetap :(
maafkan aku . 

bantu lah aku untuk mlakukan prubahan dalam diri ni :)
aku amat perlukan skongan dari kalian <3
mungkin di suatu masa kita bole bertemu lg :)
in shaa Allah :))
Assalamualaikum cinta 

Comments

Popular Posts