final exam :)





Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang
Assalamualaikum 
hai korang2 semua , harini saya nak share satu benda
saya ni akan menduduki final exm pada 14/8/2013 sampai 16/8/2013
Ya Allah . peening kepala pkir , sbb skejap jee exm
lpas tu cti balik . heheh :)
saya rasa mcm nak tulis surat je dekat exm . haha . nak gila2 jap
saya tulis surat eh kt ddiorang . hhe :)



to : chemistry

Awak2 , saya syg gila kt awak chemist. saya suka subject ni , tp boleh tak tlng bg carrymark yang tggi and soalan exm yang senang supaya sy dapat pointer yg tggi . hehe :) sayang awak chemist :)

to : instrumentation for biomedical science

Awak2 , sy suka buad lab report , sy suka buad practical lab, sy sukaaa sangat . tp klau boleh biar lah soalan exm tu soalan yang simple , supaya saya ni tak ade lah merepek meraban . hehe :) lots of love from me <3

to : mathematics

Alhamdulillah . saya ingat sy takkan jumpa math dah . but sy lucky2222 sgt2 sbb jumpa ngn math . Alhamdulillah markah caymark sy dah lulus and sy just prlu struggle utk dapat A :) tp saya tk brapa suka la math ni . so klau boleh soalan calculus tu  , kurangkan la k ? tke care :) hha

TENGOK !
gilanya saya harini . hehe :)

GOODLUCK to all <3

Comments

Popular Posts