RAYA . RAYA . RAYA

Assalamualaikum , first of all nak mintk maaf sangat2 dekat korang smua sbb dah bkurun tak update blog ni *sambil buang sawang kt blog* . smua ni adalah disebabkan kebizian yang teramat *bajet* . biasalah dah jadik STUDENT sekarang , hehe ..
so far unikl alhamdulillah
saya akan menduduki final exm lpas RAYA
doakan k ?sooo , based on topic kita is rayaaa
mostly orang2 akan tny

baju raya warna apa ??
bpe pasang ??
raya kat mana ?
soalan lazim tu . hahaha :) so saya nak gitau ni
saya raya di kedah :) baju raya saya skit je thun ni :)
warna hijau "_" bju raya saya . lg satu warna tak dapat ditentukan lg  hahah
so ddk rumah ni mstilah makin bam2 sbb mama masak :)
so kat sini nak bg pesanan kt korang2 ni

*just for FUN*

jngan main mercun sampai jadik benda yang tak diingini . main je mercun POP
hhahaha :) okk ??
lg satu bg pengguna jalan raya . bawak la trnsport korang tu leklok . ingtlah orang yang tersayang k ?
pastikan jgan main mercun tgh malam sangat . nanti mengganggu orang sekeliling yg nak tido :)


SELAMAT HARI RAYA :)

Comments

Popular Posts