registration subject for semester 3 :)

assalamualaikum u olls :)
bismillah :)
everything tlah dipermudahkan oleh Allah :)
sekarang ni tgh menghadap komputer di lab kt U ni smbil menunggu masa utk lecturer approvekan
kitorang pnya subjekk . errrrrgghhhh !!!
cepat sikit SIR boleh tak ?? i dont hve much time deh :(
pelishhhhhhhhh , sem 3 is such a long sem . i hope long sem is better :)
bnyak masa utk study , and yg paling pnting bnyak cuti .
sori la tk slalu update , sbb masing2 bizi , lappy pon berhabuk je kt umah tu sbb tk ade bnda nak buad , sbb bnda pnting smua kitorang buad scara kumpulan , so my lappy is just mess kt ats meja ja :))))
BTW , cant wait for masuk sem 3 :)
yeayyyyyyy !!! sukanyaaaaa
saya ok saya dah besar :)


saya dah nak dekat final exm , 
final exm saya pada 31 disember 2013 sampai laaaaaaa 8 januari 2014
cepatnya masa berlalu
tahun depan saya 19 :)

Comments

Popular Posts