Sem Baru . Wajah Baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah
Assalamualaikum
HAI u olls *lambaitangan*
korang semua shat ke ?? 
saya sihat je . 
sekarang ni saya di universiti tercinta . hehe
Universiti Kuala Lumpur Medical Science Technology
Alhamdulillah sekarang ni saya dah masuk sem 3
rupanya dah lama la saya ddk dekat kajang ni 
dan dah bnyak la rintangan yg mendatang
dan saya bersyukur sbb saya masih mampu laluinya dengan tabah .
heh *tabahlasangat*
*lap hingus*
tapi saya pasti , apa yang berlaku semuanya ada hikmah 



btw , saya dah umur 19 tahun . hehe . sya syg jugak la meste=ch ni , tp kan , saya rasa saya tk sabar nak keja .
hem , have a nice day bby 
sekarang ni saya amik 20 jam kredit
banyak tu , mmg tk boleh la nak main2 .
Alhamdulillah semua result okay :)
Alhamdulillah 
ok lah , drpd sy bnyk mrepek tk tntu pasal . baik saya tido. hhee , bye2 :)

Comments

mrnoble said…
Nanti bila dah keje nnti nak sambung blaja balik, hehehe

Popular Posts