FINAL YEAR

Assalamualaikum ...
today, i felt mcm taktentuarah
*tgok aku eja pon dah thu*
sekarang ni 21/3/2015
lg bape bulan je aku nak habiskan sisa terakhir aku dekat UNIKL tu..
sekejap je rasa, padahal, i felt like mcm semalam baru msuk UNIKL and baru lepas daftar.
sekarang ni busy dengan projek final year.. bnyk nak kena buat, bnyak nak kena tanggung.. dengan bebanan subjeklain lagi, nak carik tmpat practicl lagi..
antara tmpat practical yg menarik minat ni,, 
PETRONAS CHEMICAL DERIVATIVES KEDAH

*hopefully dapat la aku practiccal sini*

tak pon dapat dekat UNIMAP pon okay, as long as it is practical and aku dapat praktikkan apa yg aku blajar. kan?
aku sangat2 perlukan dorongan dari semua pihak, especially mama abah.
In Shaa Allah, after tggu grads, aku apply utk degree and trus smbung degree. Malas nak ddk rumah lama-lama. nnt jadik mak tepung gomak.
*gemuk la tu maknanya*
sekarang pon dah 20, mcm kejap je umurni datang.
 dulu masih terkedek-kedek nak main barbie doll la. main crush gear, masak2 ngn adik, jual2...skrg adik pon dah masuk kolej. abang2 pon dah kerja..

*ONE DAY*

untuk semua yg dah doakan tu. tq sangat, semoga Allah membalas jasa kalian. Untuk yg mengata pon sy ucap terima kasih, kalian lg banyak memberi sumbangan dalam memberjayakan saya.
HAMEKAW.
okaylah.. cik haneem nak chow sbntar bersama KITKAT. 
Assalamualaikum..

Comments

Popular Posts