Bila Rezeki Dikongsi.

Hai guys, Assalamualaikum.
Guess what ? Today is Friday sayang-2 ku. Yassss ^_^
Weekend is almost there, so, kita patut berbahagia hari ini :)
okay2, let's get straight to the point. 
Apa yang korang rasa sis haneem nak cerita hari ini ?
Bila Rezeki Dikongsi .... hmm, tajuk yang agak skeptikal ye di pandangan saya. HAHA
Bila saya praktikal (kerja lah jugak kan namanya) haha, saya belajar yang rezeki ni patut dikongsi.
Sebabnya lah kan, awak cuba bayang, almost everyday awak akan dapat makanan free..
Itukan rezeki..Alhamdulillah, kalau kita tak mampu nak bg rezeki yang berbentuk makanan dan duit,
senyuman itu jugak satu rezeki, rezeki kepada orang lain untuk memulakan hari diorang.
Korang faham tak setakat ni ?
Maksud ayat akk td tu, yang kalau kita senyum dkt orang lain, orang lain akan rasa semangat nak mulakan hari dia
(Melainkan kalau haters senyum) HAHAHA..
takdelah, sis just kidding. Senyuman ni untuk smua, tak boleh pilih kasih ye anak2 :)
Rezeki ni ada banyak bentuk. ingat lah, apa pun kebaikan yang kita buat, apa yang kita dapat. Bersyukur la, sbb itu satu rezeki :)
Saya nak berterima kasih satu dekat Allah sbb beri peluang kepada saya utk memberi rezeki dan alhamdulillah, saya pon dapat rezeki makan capati free harini. kedua, tq dkt mama, sbb pagi2 dah masak mee goreng mamak haa. Masakan mama always the best.
I LOVE YOU MAMA.
Tak lupa jugak terima kasih dekat abah sbb harini dapat pocket money walaupun tak mintak harini :P.
TQ mama abah. Mualakan hari anda dengan berbuat kebaikan, so Allah akan limpahkan you guys dengan limpahanNya yang tak ternilai.
^_^
XOXO

P?S, harini akak bawak karipap goreng panas and mee goreng mamak utk orang pejabat haa. ^_^

Comments

beat said…
kongsi rezeki untuk murah rezeki
syikin hashim said…
berkongsi rezeki moga bertambah rezeki

WOW CANTIK:RAHSIA CANTIK

Popular Posts