Aku

Aku is aku
Bukan kau bukan dia
Tapi aku.

Wah2, pagi2 cik flower ni suka sungguh bermadah, tetambah hujan dkt sini.
Memang nak romantis la kejap.
AHAHAHA *gelak besar*
Kita ni manusia ada banyak ragam.
Kita ada perangai kita yang kita tak suka, but tu mmg prangai kita. Takboleh nak cover up dah
*Mungkin saya je lah kot*
Cuma satu je, even kita tak boleh nak ubah perangai dia, kita kena adaptla dgn keadaan.
You expect people to accept you just the way you are.
But u taknak berubah ke arah lebih baik.
So, dkt sini kita tak boleh nak salahkan satu pihak je.
Berubah ke arah lebih baik tu tak salah, cuma jgn bg orang kurang selesa dgn kita.
kita rasa mcm orang tu suka sayang dkt kita. But if org dh tired with all of perangai ktia yang pnuh dgn nasty n silly attitudes.
bnda tu unhealthy utk friendship ni haa.
So, take note guys.
Pesanan ni adalah untuk diri sendiri jugak agar tak alpa dengan smua ni.
 

Comments

beat said…
hujan xberenti lg nih

Popular Posts