LAGI DUA MINGGU

Hai, assalamualaikum dan salam sejahtera (mcm pembaca berita )
So, to day kita akan  membincangkan topik seperti yang tertera di atas. Haaaa.
LAGI DUA MINGGU ?? So, what's happen?
Sebenarnya, lagi dua minggu my internship dah nak habis. Yeszahhhh...And..
Lagi dua minggu, saya nak start my own business.
In Shaa Allah, doakan lah sama-2, mana tahu boleh jadik join partner saya..
Heeeeeee...
tak sabar sebenarnya nak habis internship ni, but makin lama
makin sayang dengan UniMAP ni, sbb diorang ni smua very friendly and masing-2 ada good life.
Alhamdulillah, hopefully lepas intern ni, start business and boleh la maju ke hadapan..
Sbb, my dreams ni sangatlah besar.
Mcam2 bnda yang saya nak di usia muda, so kena lah usaha kan?
Business yang sy nak ceburi ni ada tudung brand saya sndri..
And bnda ni akan dipatenkan bila sampai masanya..
Doakan sama2, smlm baru pegi tanya psl tagging utk brand nama ni..
First, saya nak bubuh nama HANNA (gabungan nama mama and saya)
but mama cakap, bubuh la Haneem..
Sbb, pakai nama sndri is better kan? In Shaa Allah, kita nantikan kemunculannya :)
Jangan risau, tudung tu saya jual bawah dari 20 and jahit sndri and diteliti sndri oleh saya sendiri :)
Assalamualaikum

Comments

firohar said…
wah..good luck ye...hihi

Popular Posts