SPM is not everything

Assalamualaikum :)
shat tak anda2 sekalian harini ?
sorry la lama tk update blog , 
bukan apa , kita ni busy :)
nak isi UPU la , nk isi Uni lain la
soo , mcm tk ade time la , 
tp jangan risau :)
saya tetap sayang my blogwalkers ni :)
hikhik
based on the topic yg saya nk crita ni 
its based on my experience k ?


baru-2 ni saya dapat my result SPM 
tak la dapat straight A's
tp ALHAMDULILLAH 
saya mmpu untuk buad my parents proud of me 
and thats enuf :)
sbb itu yang saya nak dalam family saya 
iaitu 
ONE HAPPY FAMILY

ok . back to basic <3
ade certain yang dapat ok sangat result dia and ade yang dapat kurang ok .
tp jangan risau , Allah tk kejam 
Allah akan ttp bagi reski pada kita , tk kira cpt atau lambat :)
jangan pernahh mengalah :)
definitely kawan2 kna support kawan2 kita sndri
tp kita kna bg support yg berterusan bila kawan kita yang sdg resah 
and perlukan support . JANGAN HINA 
sebab kita tak thu MASA DEPAN KITA AND DIA TU :)
ok ??
ini tidak  ade yang mengutuk bagai . tak sayang mulut ke ?? 
jangan riak la , sbb apa yang kita dapat ni anytime Allah boleh tarik balik :)

*doa waktu solat dhuha*
Amalkan anytime pon boleh :)


dengar ye , SPM bukan everything , kita jangan riak bila dapat rezeki dan kita 
jangan pernah mengalah bila rezeki kita Allah tk bagi lagi , sbb 
rezeki yang Allah bakal berikan itu sebuah janji yang pasti ditunaikan :)
k?
take care . ASSALAMUALAIKUM

Comments

Popular Posts